2007. március 25., vasárnap

Ingyen iPod

Egy Xpango nevű cég ingyen iPodokat, Nintendo Wii-ket, Playstation 3-mat osztogat, azért cserébe, hogy embereket nyaggatsz ilyen írásokkal. Se.


Én is benyaltam, megírtam ezt a postot rendesen, hogy bár szkeptikus vagyok, de mivel ingyen van, egy próbát megér, ja meg különben is szeretek a TAB-ot nyomogatva végigsuhanni a rubrikákon, le lehet nyűgözni a haverokat, milyen gyorsan töltesz ki egy formot.

Aztán eszembe jutott, hogy rákereshetnék, hogy "Xpango hoax", és láss csodát, Levente rájött mi a turpisság! Csak akkor érvényes az egész, ha a pajtikáid, akiket beszerveztél (mondjuk az iWiW-en) vesznek dolgot pénzért. (Haj, sok körlevelet kell majd kitöröljek iWiW-en...) Nekem még az a szerencsém, hogy Magyaroszágon most alszanak, úgyhogy időben ki tudtam javítani a postot. :)

Egy iPodhoz 13 barátod fejét kell átverned, a Wii nehezebb, mert ahhoz 18 kell.

Egyébként elárulom, ha már itt tartunk, hogy az iPodot nem véletlenül hype-olják annyian, tényleg egy hihetetlen jó termék. Mint tudjuk, az örök boldogság forrása nem az anyagi javak, hanem az iPod, és a Ninento Wii.

Ha valami túl jó, hogy igaz legyen, valószínűleg nem az. Hát, ma se lettünk ingyen gazdagok.

6 megjegyzés:

Unknown írta...

őm is meghalna az iPodjáért, bár neki anyuci vetette amcsiban, még meg se tudja értékelni, csak van. nem jó ha ilyen drága cuccok csak úgy az ölükbe pottyannak a szarosoknak. amúgy én is akarok venni egyet, de még kéz alatt is egyenlőre csak 50 ért tudok

Andras Csibi írta...

Ühüm, nekem egy iPod shuffle van (2. generációs), mert csak arra futotta, 9000 yen volt, ami nagyjából 16e Ft. Otthon boltból 26e Ft. oO
Elképesztően kicsi, és van rajta egy gomb, amit ha megnyomsz, akkor lejátsz a zenét. Mindent tud, amit egy mp3 játékostól elvárok :)
Egyébként annak ellenére, hogy nincs rajta kijelző, remekül navigálható.

Venci írta...

1.) Semmi sincs ingyen.
2.) Semmit sem adnak olcsobban, mint amennyit er.
Ez az en ket alapszabalyom.

Nagyon tetszik a blog, erdekes, olvashato.

Névtelen írta...

Most vettem csak észre, hogy linkelve vagyok...
Egyébként az iPodok tényleg nagyon jók, amíg működnek... Az én első generációs Shuffle-öm egy évig bírta, utána meghalt. És még kb 5 ismerősömé. Igaz kb. egy évvel később kiadtak egy progit, amivel meg lehetett javítani, de akkor is.

makaveli71 írta...

HELO ÉN TUDOK NEKED 1 IPODOR 40ért 8gigás nano ezüst szinü dobozban

makaveli71 írta...

mármint az ipod ezüst szinü nem a doboz :)