2007. május 15., kedd

Click Click Click

Magyarok! Férfiak és asszonyok! Klikkeljetek Magyarországért!



Ez a remek oldal megszámolja, hogy hágy klikk érkezett az egyes országokból, egy izgalmas játék keretében.

Igen, egészen pontosoan semmi értelme, csak megelőztek minket a horvátok, a csehek, sőt még a szlovákok is, és ez nekem fáj, úgyhogy könyörgöm, klikkeljetek!

Én sajnos nem tudom segíteni az ügyet innen Japánból, IP alapján keresi meg, honnan klikkelsz. (Igy is ők vezetnek, nem kell még én is a szekerüket toljam)

Elszánt geekek próbálják ki a Keybreeze-t, fel tud venni makrókat. Igen, tudom, ez csalás, de a cél szentesíti az eszközt! Vesszenek a szlovák soviniszta klikkelőhadak!

Legalább Romániát messze lehagytuk - jelenleg 72. helyen vannak. Up yours, Bucureşti!

Amúgy nem tudom hogy ez mit jelent, de Vatikán (74.) egy hellyel megelőzi Kínát (jelenlegi állás szerint). Ha népességre leosztva számolunk, akkor az derül ki, hogy egy átlagos vatikáni legalább 2 338 129-szor klikkel gyorsabban, mint egy átlagos kínai. Ha! És egyesek szerint nincs Isten... Up yours, Dawkins!

Egyébként egy lehetséges magyarázat, hogy a kínaiak a klikkelő skilljüket gold farminggal foglalkozó cégeknél szeretik kamatoztatni inkább. Milyen vicces már, hogy ilyen létezik, én még mindig nevetek, ha eszembe jut.

4 megjegyzés:

Venci írta...

Az a baj a cikkeddel, hogy Romaniaban nem csak egy varos --Bukarest-- van, hanem peldaul ott van Gyergyoszentmiklos, Sepsiszentgyorgy, Csikszereda, Kolozsvar, Szeben, Szekelyudvarhely, Marosvasarhely, Kezdivasarhely es meg vagy ketto

Andras Csibi írta...

Kedves Vencel,

Tényleg, Marosvásárhely, valahonnan rémlett (pl. ott születtem) de azért kösz hogy emlékeztettél. A többi is ismerős, most hogy mondod.

Egyébként bevallom, hogy eléggé meglepődtem, hogy írtál, hiszen a Kolozsvári blogverseny kapcsán elkezdtem olvasni a blogodat, mert érdekesnek találtam. Pl. nálad láttam először a "if WWII was an online game" c. írást, amit én is belinkeltem nemrég a tumblelogomon. Sajnálom, hogy nem te nyertél, de azért csak így tovább!

Amúgy cikkemben a humor a kicsinyes sovinizmus ilyen egetverően banális megnyilvánulására épül. Ie. győzzük le a nyustyukat legalább kattintóversenyen, ha már gazdaságilag mindjárt megelőznek minket. Milyen vicces már ez. Szerintem eléggé, de ezek szerint inkább még gyakorolni kéne az írást, valahogy nem jó ha csak egyedül nevetek a vicceimen. Kac-kac.

Venci írta...

Igy megmagyarazva mar ertem :).
Lehet, hogy en kell gyurjak meg humorerzekre.

Névtelen írta...

szerintem ez csalás, hogy programmal játszanak a magyarok.
pont ezért utál minket minden ország, mert nem vagyunk tisztességesek...

Bence