2007. május 15., kedd

Wikipédia terrorizmus

Még egy szóösszetételt hadd javasoljak gyorsan, ebéd előtt:

wikipédia terrorizmus - wikipédiás szócikkek korlátlan és abuzív linkelése az olvasóban műveletlenség érzetének keltése érdekében - gyakran a tanítás, felvilágosítás nemes eszménye mögé rejtőzve.
A wiki-terroristák (alternatív: wikipédia nácik) elsődleges célja okosnak látszani, kiemelve a (sokszor nem létező) kontrasztot saját és környezetük intellektualitása között.

Vagy csak engem zavar, hogy amikor bekapcsolom az internetet, új és ismeretlen dolgok rettenet hada ostromolja énképem törékeny falait? Mindegyik sunyi kis információmorzsa azt üvölti bele az agyamba, hogy tahó vagy, mert nem tudod, hogy mi vagyok, és az is maradsz örökre, mert engem hiába is értesz meg, több milliárd társam még mindig ott vár kint, hogy porba zúzza az egódat.

Nem csoda, hogy ez ember fél kimerészkedni ebbe az információáradatba.

Ugyanakkor az igazán sikeres emberek hozzáállása a dologhoz: Bring it on! Úgyhogy most nekiállok lekaratézni a 117 feedemet. Lehet hogy végül az információ fog győzni, de legalább megpróbáltam.

If we lose, then what the hell, at least we died trying.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hmmmmmm ... mire visszajössz, a felét nem fogjuk érteni annak, amit mondasz ..... vagy csak én vagyok tahó, hogy nem köpöm az angolt????? ;-))

(De én szívesen tanulok .... ha rá vagyok kébyszerítve ... :))))) )

P.Géza